Snabb sammanfattning

2009-02-18
Mina shoppingfynd för dagen:
(det kommer lite bilder någon gång när klockan inte är ~ 00:00)
  • En supersöt svart, italiensk klänning från Studio 2
  • Fräscha gardiner till Simons etta
  • 3 urgulliga Giant Microbes från Coolstuff
Simon köpte även ett par grå-gröna Converse som skulle se toppen ut bredvid mina röda haha. Det investerades även i ett stort gitarrställ som håller hela 7 instrument. Bra, det sparar mycket plats ... annars har han ett ställ för varje bas/gitarr. Nu behöver jag inte störa mig på det.

Imorgon har Simon bara 2 timmars skola så det blir mycket tid för ... min skola. Ska banne mig lära mig andragradsekvationer imorgon om det så är det sista jag gör (... och det kan det mycket väl tänkas vara). Nu hade jag tänkt mig lite mer film-/serietittande innan det är dags att krypa ner i sängen.

Tjingeling


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild