Pannkakor !

2009-02-11
Massor med snö i Karlskrona idag! Det väcker funderingar hos mig; är det bara jag som tycker att man kan använda paraply när det snöar? Det blir ju blött annars..

Jag hade bara en lektion idag så jag var hemma tidigt hos min lilla sjukling till lillebror. Lagade mat till den när den blev hungrig. Det blev kanelpannkakor. Jo, jag kan hålla med om att det kanske inte låter som något jättegott, men det är det faktiskt. Det sämsta med den historien är bara det att när jag stod i köket och vände pannkakor lyckades jag med den snyggaste (!) pannkakan jag gjort i hela mitt liv - och ingen var där för att se det. Sad but true.

Sitter vid matbordet och väntar på att han ska leka färdigt med sin pannkaksbit han inte orkar äta upp. Den heter för övrigt Göran. Visste du att man kan kittlas med pannkakor? Never mind.. Nu var han tydligen klar och ska gå och leta upp Ernst - som är en boll. Japp, min lillebror är 13 år.

Disk som står överst på att-göra-listan.
Sen blir det film; The perfect man .. kärlek på den :)



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild