Mewsigt.

2009-02-12
Det slog mig att världen (... karlskrona) typ aldrig sett mig i något annat än jeans på fritiden. Vilket är konstigt för jag har typ aldrig jeans när jag är hemma - ur bekvämlighetssynpunkt är de inte lika bra helt enkelt. Så här ser jag ut by the way. Dåligt kamerabatteri så jag hade bara tid att ta ett kort. Mer spännande på det viset.



Jag har två saker att säga om bilden :D
1. Jag böjer mig inte alltid bakåt i en osmickrande posé.
2. Stort fan av blixten-i-spegeln... hehe inte. Jag har för övrigt Karlskronas feetaste blixt för att sitta på en ganska medioker kamera med überzoom.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild