Lund, söndag

2009-02-15
Ni får förlåta att jag inte skrev någonting om igår men det blev så sent.

Igår var det som ni vet Alla Hjärtans Dag. Jag och älsklingen började dagen med att inta en frukost bestående av gott bröd och ballerinakex - jaa, jag vet, men det är ju så löjligt gott.. speciellt när man får äta dom konstigt. Efter frukosten begav vi oss till Nova Lund där vi stannade ganska många timmar. Det blev shopping och lunch där. Jag fick världens sötaste present, en kamera. Den andra har vi haft tillsammans men nu har vi vars en. Lycka.

Något otippat hände också; jag sprang på Sjöberg och hans flickvän där inne. Hur stor var chansen för det??

Jag har inte hunnit ta några kort än, men räkna med att de kommer att hamna här :D


Saknar mina små misar där hemma. Här är Sigge på myr-jakt och Poffe tittar på. Så stor Sigge ser ut O.o haha


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild