Hej mitt vinterland

2009-02-13
Den här dagen börjar visst inte så bra.. jag har försovit mig, så jag missar spanskan. Min garderob är dessutom så pass tom att jag inte har någonting att ha på mig idag - hur löser man det? Ett i-landsproblem jag vet. Men du hade också tyckt att det var en jobbig tanke att kanske behöva gå i pyjamas till skolan i snön. Hm, jag hade nog inte velat göra det i varken regn eller sol heller för den delen - även om det kanske lät så.

Just nu är det sista-minuten-packning, påklädning och snöpulsning jag har framför mig.


En bild på en del av min balkong (som är skottad! :D). Dock är den från igår.. nu är det mer snö. Note  to self: ladda kameran.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild