Fyra minuter över sju-isch

2009-02-12
Det är om möjligt ännu mer snö idag! Snön är så högt staplad på mitt balkongräcke att jag knappt ser förbi det.

Idag har jag vanligtvis sovmorgon men jag - som nog är lite för snäll för mitt eget bästa - har gått med på att följa med älsklings-krizze ett ärende nu på morgonen som börjar redan klockan 08:00.. därför blir det bussåkande kl: 07:13 för min del. Utan iPod!

Naturligtvis glömmer jag att ladda den när jag trött som en liten gnu hasar mig i sängs igårkväll. Det värsta är inte att jag blir lite sur på mig själv för att jag glömt det, nej det värsta är att jag blir seriöst ledsen -.- Varför? xP Upplever mig själv som lätt udda.. speciell.. eller bara konstig.. just nu.


Men godmorgon världen :)


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild