Det är tisdag!

2009-02-17
Idag gick älsklingen var älsklingen i skolan mellan 10:00 - 16:30 så jag fick underhålla mig själv. Tyvärr för min del stod fantasimätaren på noll och det slutade med att jag satt i hans etta och åt bananer, spelade datorspel och skrev ungefär två meningar på mitt skolarbete. Nej, jag satt inte på samma plats hela dagen (faktum är att jag flyttade mig mellan stolen och sängen flera gånger..). Jag gick faktiskt ut en runda också. Dock blev rundan inte så lång med tanke på att jag inte kände för att gå helt katastrofalt vilse. Kameran fick iallafall följa med och Dagens Bilder fick temat : stressade människor på cykel.

Ska lägga över bilderna på datorn nu, vem vet det kanske dyker upp en och annan liten bild här också.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild