Bra inledning på dagen... not

2009-02-26
God morgon.

Ännu en dag, ännu mer slask och ett bråk att toppa det med. Varför får jag känslan av att just den här dagen är lite mindre värd på min topplista än andra dagar vanligtvis är?

Det är samma gamla visa om och om igen. Jag stressar för att jag har mycket i skolan (då menar jag .. kopiösa mängder!) och då blir Simon stressad för att han inte kan hjälpa mig. Jag tycker att han är jobbig när han stressar eftersom att han inte får något gjort, vilket leder till att jag snäser åt honom och han blir ännu mer stressad och sur. Och tja, det är ju inte som om jag behöver skriva ut resten av händelseförloppet för det är knappast svårt att räkna ut.

Det är mycket svårare att faktiskt få ett bråk ur världen när man är 22 mil ifrån varandra.. det är så mycket lättare att säga dumma saker över sms eller msn utan att själv bli ledsen. Mycket av att säga dumma saker går ju ibland - i stundens hetta - ut på att faktiskt få en reaktion av den andre innan man ger sig. Här får man ju ingen reaktion och därmed ger man sig inte lika fort. Jag hatar att bråka.

Over and out ♥


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild