And it goes on

2009-02-05

"Dagens Fjortis @ bdb"- grejen fortsätter. Fått fler hemska kommentarer och även fått mitt namn, skola och min msn utlagt där av någon trevlig människa som faktiskt skapat ett konto bara för att kunna hänga ut mig. Mycket trevligt indeed. Men nu var det inte bara så att denne var ensam, det var minst en person till som skrev privatuppgifter om mig. Min favorit bland alla påståenden gällde hur jag "dansat slampigt" med vår samhällslärare när vi var i Stockholm med klassen i höstas. Det är väldigt bra att du anser dig ha koll på läget, men han är nog inte den jag skulle välja att "slampa" mig inför. Han är visst inte min kopp te, om du ursäktar min franska.

Jag har en seriös fråga till er:
Vad får ni ut av det här?

Får ni inte nog av skitsnack och trakasserier (för det är vad det är) i vardagen, så ni måste hitta på något nytt? Jag är personligen väldigt trött på det här.

/Kitty.


Postat av: Maja

ofta Malte la ut din msn :S Det gör så jävla arg! ARGH! Jag exploderar!

2009-02-05 • 23:27:43
Postat av: Maja

fast det måste vara nån som jävlas med honom..

2009-02-05 • 23:40:03
Postat av: Fokalpunkt

Hur går det med träden?

2009-02-06 • 01:06:08
URL: http://fokalpunkt.blogspot.com/
Postat av: ;)

jag vet vem de är. hahaha

2009-02-06 • 18:34:31
Postat av: Maja S

Shiet va töntigt gjort verkligen! Kan man inte få reda på vem det är?

2009-02-06 • 21:49:20
URL: http://majstu.blogg.se/
Postat av: -

Jag tycker att det är ett rätt kul påhitt, det där. Det gäller ju att ta det på rätt sätt. Dock riktigt kasst av malte att lägga ut dina uppgifter som han gjorde (förutsatt att det var han)

2009-02-09 • 14:06:39
Postat av: krizze

Ja svär jag vill så jäkla gärna slå sönder de små idiuterna i bitar...

Älskar dig Zemer<3

2009-02-15 • 01:18:00
URL: http://kriiiz.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild