Dolmiodag

2009-08-12
Jag måste ha sett fler filmer de här sista dagarna än jag vanligtvis gör på flera veckor O.o Igår låg jag i soffan och gled in på Tv 3 i precis rätt stund för att förtexten till Stolthet och Fördom skulle ta slut så där fastnade jag givetvis. Och bara nyss klättrade jag upp ur samma soffa efter att för säkert tionde gången ha sett En riddares historia, ni vet den med Heath Ledger? (: Klassiker. Och innan dess såg jag Shine the Light, ja Rolling Stones filmen då.

Håller på att förbereda mig mentalt för att behöva stiga upp i tid imorgon så därför ställde jag klockan på sju idag för att inte bli chockad imon. Det var ingen hit. Och eftersom att jag inte har något att fylla timmarna med idag i spöregnet kändes det som en rätt korkad idé såhär i efterhand. Men tja, det är lätt att vara efterklok? Jag kommer antagligen inte att tacka mig själv imorgon ändå.

Nu ska jag och pappa ha vår dolmiodag (:


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild