Tv 1000 till tusen (:

2009-08-11

Idag är en sån dag som man riktigt ångrar att man steg upp rakt in i. Det är inget speciellt dåligt med den, ingenting som gör ont eller svider. Men inte heller något som gör den rolig, alls. Det gör den här dagen till en ovanligt likgiltig dag som bara flyter med i den annars ganska vanliga strömmen med dagar i kalendern.

Senare i veckan drar Sailet igång och det blir till att jobba och slita i år igen. Men den här gången har jag iallafall härdat händerna lite inför alla de stekheta tallrikar man ska hålla i händerna samtidigt som man ler artigt och stilla tänker tankar som: hur i heelvete hann ni glömma bort vem som beställt vad på den lilla stunden!?!? eller: mm... det skämtet har jag aldrig hört förut. Trots det är det som sagt ganska kuligt. Får hoppas på soligt väder det här året bara o.o

Nej, fler filmer väntar mig på min isoffanframförtv1000-dag. Har hittills sett Goyas Ghosts, The Wedding Date, The Invisible och The Four Feathers, samt en snutt av gud vet vad. Tv 1000 är för övrigt inte ens bra ): Canal+ däremot! Gief. Och mer godis.. gief det också.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild