2007?

2009-08-24
Det känns som (och är) en evighet sedan de här (mobil-) bilderna togs. Det var ofattbart roligt. Kanske inte när vi var tvungna att vandra omkring på ett koncentrationsläger, men Måns min är ändå en klassiker. Ni får förlåta mig för att jag lägger upp de inte allt för snygga bilderna igen, men jag saknar er människor! :O


Lübeck


Niice.Stoffe kör maffiaboss-style.


Hehe, så galet vacker.


Alla ser att Alle hoppar och att Fredde står på kanten...


... och alla ser det självklara slutet.


Fin-mustasch-mannen.


Måns-underbara-min-bilden

 
Två stora Kodak-moments!

Och bara för att jag blev påmind nyss får även de här två bilderna vara med på ett hörn:




Yus, the ass tillhör vår gamla engelsklärare. Rawr?

Nej, igen - förlåt :D men lider av fula-bilder-nostalgi idag.

Postat av: Stoffe

Haha vadå att alla såg super roade ut när vi va på koncentrationlägret :p

2010-02-11 • 19:09:30

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild