På väg till Lund

2009-08-29

Det här inlägget skrivs just nu i bilen. En grön bil. Är på väg till Lund med Simon och hans mamma för att vi ska flytta ner hans saker igen. Rent av deprimerande, men eftersom att jag stannar hela helgen ska vi göra det hela lite mindre sorligt och göra något roligt. Kanske gå ut och äta? Och kanske, men bara kanske, ska jag försöka tjata mig till ett besök på Nova igen. Mihihi.

Älsklingen ligger och halvsover just nu så jag tänkte passa på att sitta här i det överpackade baksätet och jobba lite med projektarbetet, men det blev bloggande istället. Och Sims 3. Tack älskade batteritid. När vi kommer fram har vi flera timmars städande, uppackande etc. framför oss men blir det inte för sent kan jag kanske slänga upp en bild för att visa upp våra wicked inredningsskills.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild