Ny design :D

2009-08-22

Är faktiskt ganska nöjd med min nya rosa style. Tryck F5 om ni inte ser den. Foton och egenritat ger liksom en viss känsla. Har även en ny liten sign i slutet på varje inlägg. Hur som helst, tänkte bara ge er heads up och återgå till att skriva på min affärsplan.

Vaddå affärsplan? Jag visste att jag inte skulle kunna sluta skriva. Jag håller ju på med ett projektarbete (likt alla andra som går tredje året) och blev igår inkallad i "mysrummet" av mina två lärare där jag fick reda på att jag skulle göra ett UF Företag av det hela. Nej! sa jag och såg bestört ut. Jo, sa dom och tydligen hade jag inte mycket att säga till om för här sitter jag nu och sliter mitt hår över att affärsplaner är för folk som går till jobbet i slips.

Det gör inte jag, för att förtydliga.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild