Mobilhaveri - igen...

2009-08-09

Det var hiskligt svårt att sova ensam när man inte behövt göra det på ett tag o.o suck. Hur som helst, passade på att köpa mina teoriböcker till körkortet igår och sitter nu förtvivlat och stirrar på sidantalet. Att lära mig saker genom att enbart läsa har aldrig riktigt varit min grej och det är inte precis tal om  att skriva av sådär mycket text. Återstår att se hur det går med det. Tänkte försöka mig på att läsa igenom hela boken från pärm till pärm! Och tro det eller ej, jag har redan plöjt halva.

Min mobil är för övrigt bråkigare än någonsin och förvägrar mig rätten att svara på sms. Men icke får jag någon ny, nej. Om någon råkar ha 1000:- över och ändå funderar på att slänga dom så kan jag ödmjukt tänka mig att ta emot dem så att jag kan köpa en ny!!

Back to the books



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild