Hundjobb

2009-08-19
En vecka har förflutit och mitt första inlägg kommer att handla om... kattlådor.

Tömning av kattlåda kanske inte är det vanligaste ämnet bland alla bloggar som numer handlar enbart om mode, mode och Twilight. Men jag funderar på en sak varje dag. Var är de två stora kamphundarna jag äger? För mina två små huskatter kan omöjligt ge upphov till allt det jag tvingas tömma varje dag. Så mycket får de ju inte att äta? Det måste alltså vara där alla strumpor som försvinner i tvättmaskinen hamnar (i helt annan och redan använd form såklart).


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild