Spanien, sommaren 2009

2009-08-03

Landade i Danmark igår men fick sova hos kusinerna i Skåne till idag, dels för att slippa hela resan hem på en dag och dels för att jag och Simon inte fick plats i bilen hehe ; )

Förresten, något roligt jag vill dela med mig av. Som sagt, vi har en ny lägenhet och det innebär ju såklart nya grannar. Det var en rolig samling människor och bland dessa fann vi ingen mindre än Bryn Terfel Jones! Ja, det kanske inte säger så mycket men han är alltså världens, idag, mest kände operasångare. Visade sig vara en mycket sympatisk typ som inte drog sig för att prata eller hoppa ner i poolen. Hittade ett klipp på honom och Tom Jones, inte så opera-igt men ändå riktigt najs (lägger in det i nästa inlägg för enkelhetens skull)

Hur som helst, resan har varit super och jag tog galet mycket bilder, men det är inte speciellt många som hamnar här. Inte för att de är opassande precis haha, men vem vill sitta och bläddra igenom 1200 bilder på vyer? Nej, tänkte väl det. Vissa foton har datum andra inte... ju fler kameror desto bättre? (:


Jaa, 95% av alla bilder på mig och Christian ser ut såhär...


 
 
 


Här bor jag förresten... fyra små bilder mest för sakens skull.



 


Före/efter .. Ganska okej bränna på bara ett par dagar. (:




Nöjd pappa <3 som ringer sin svåger och mobbas :D mohaha.


Mamma håller fast vid att fota ut mindre smickrande vinklar... nice? xD


Varje kväll sitter det en samling fantastiska konstnärer i hamnen.




Hehe, I have ze craazy eyes. Och mamma ze craazy sunburn.


The magplask är alltså min bror.


Familj!

 
Bröder bakom solglas...

 
... och utan solglas. Fick inte visa något värre på Stoffe.. synd.

 
Att blåsa upp kinderna på bild är nog en syskon-gen. Hittade otaliga sådana bilder.


Lyckligtvis är inte detta en sådan gen. Bror <3 :D
Detta får för övrigt bli avslutningsbilden då energin tryter en aning ^^


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild