Hej igen

2009-08-08
Ett tredagars-uppehåll har återigen inträffat men det är för att jag ville spendera lite extra tid med Simon nu innan han åkte till Grekland. Utan mig. Snyft. Var till och med så snäll att jag stannade hos honom natten till idag, trots att jag var tvungen att gå upp klockan 06:00 imorse för att åka hem. Då kände jag mig världsbäst och världströttast.

Har verkligen inte gjort mer de här dagarna än att äta, kolla på film, äta, shoppa skor (!), äta och gå till frisören. Och efter det åt vi lite. Så jag är tjockis som attans, men gott var det. Vet dock inte hur jag ska klara mig utan min älskling i så många dagar.. jag lär ju få leva på nudlar och då och då festa till det med flingor O.o okej, mina kulinariska kunskaper sträcker sig ganska mycket längre än så, men lusten att laga mat försvinner liksom med honom. Sigh.

Jag har inte heller fler avsnitt av Privileged. Damn.
Åter till The Proposal. Mobilen i fickan som vanligt om det krisar people! <3


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild