Fundering

2009-08-04

Det är så oerhört underhållande att logga in på sin blogg och se att den första kommentaren man fått på alla sina bilder från resan är en enda rad som lyder: "Du är en slampa". För det första var det inte speciellt originellt. Det var inte heller någon större uppvisning av stort ordförråd. Jag kan berätta för dig att du behöver utöka det litegrann om du ska kunna komma åt mig överhuvudtaget. Och om det nu inte var ditt mål så kan jag inte alls förstå varför du spenderade någon tid alls med att skriva en kommentar. But then again, har man inget speciellt liv så får man väl se efter även det minsta av nöjen. För det är väl ett nöje? Det finns två svar, ja eller nej. Om svaret är ja kan vi nog alla enhetligt konstaterade att du har ett ganska vridet sinne för humor, men om svaret är nej kan jag bara råda dig att börja utöva en sport eller samla frimärken.

Puss, kram och nyp i stjärten.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild