Japan-tema på tv6

2008-09-14
Programmet där vi fyller hål med svenska kändisar!

Hål i väggen är alltså det nya nu. Det är faktiskt lite kul att se Björn Gustavsson trycka sig igenom ett hål i en vägg med ballerina-moves. Japanskt skräp<3 Har ni kanal 6 och känner er extra japanesiska så är det bara att köra. Mer Japanskt blir det nu för Stor i Japan. Man tycker att jag borde ha något bättre för mig en söndagkväll, men det har jag verkligen inte. Man hittar en del fula citat så som "- Man måste sjunga, dansa, rimma eller bli väldigt bra frisör." Vem som helst kan ju bli bra där eller hur? Liksom, vem är Pandora? Hon har tydligen floppat två gånger i melodifestivalen - men det visste jag bara för att de precis sa det på tv. Men i Japan kan hennes singlar ligga på topplistan upp emot sex månader... galet.

- Och sen har Jens ett rockband. Är det någon av er som vet vad det bandet heter? ... Nej, precis.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild