Mördardrömmen!

2008-09-25
Nu, låt mig berätta om natten. Den var minst sagt speciell. Jag drömde en actionfylld dröm och i den var jag av någon anledning tvungen att kasta mig upp ur sängen och springa ner i köket. Mitt i rörelsen då jag kastade mig ur sängen, vaknade jag till - men själva vaknandet sträckte sig inte längre än att jag hamnade i någon halvvaken dvala. Now, here's the shit. Framför min säng står det en pall med glasflaskor på. Mitt i den snabba rörelsen gjorde jag allt för att inte falla pladask över pallen men istället snubblar jag, halkar till och faller. Jag dämpade fallet med hjälp av huvudet. Smällde det i en bastant träkista med stålkantade hörn. Fint. Eftersom att dvalan inte släppt kopplade jag inte hur ont det gjorde och reste mig istället upp och kollade mig i spegeln. Hoppsan, det blöder visst. En tanke som var logisk just då var att ta kameran från hyllan och fota det så att jag kunde ta itu med det dagen efter.

När jag vaknade imorse tänkte jag att det minsann varit en lustig dröm.. det trodde jag alltså fram tills att jag gäspade och kände den mysiga smärtan. Jag låg kvar i sängen och sneglade lite på kameran som inte låg där den skulle. Efter några sekunder gick jag upp och startade den bara för att mötas av en mysig bild. Eller tre. Galet, hur lyckades jag? I skrivande stund har det gått över rätt bra och det är bara litegranna kvar. Tur att det läker snabbt i munnen haha.


- mitt i natten <3


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild