Pandoras huvudvärk

2008-09-17
Idag har det faktiskt varit en bra dag. Den började lite konstigt eftersom att jag vaknade med en huvudvärk som inte går att likna vid något annat än öppnandet av Pandoras ask halv fem på morgonen i en lägenhet med extra tunna väggar och en granne som är tjock, har stor mustach och är beväpnad med en rejäl kvast att dunka i väggarna med. Dåligt alltså. Älsklingen ringde upp mig och pratade lite och då blev jag helt glad och grejer och lyckades stänga den där äckliga och en aning dammiga asken igen och puttade in den under sängen för att förmodligen öppna den imorgon igen. I skolan var det rätt okej faktiskt och mattelektionen dög, I must say.

Efter att ha inhandlat en ny foundation (jag tappade bort den gamla ja.. eller så tog någon *hrm hrm* den) och lite småsaker var det dags för ytterligare två lektioner och efter det var det sluuut på dagen. Travade ner för trappan lalalaa och vidare till Cityhallen medan jag väntade på att pappa skulle komma och hämta mig. Jag köpte det jag skulle och gick ut. Insåg att jag måste sett rätt rolig ut när jag promenerade runt på stan med ett stort paket kalaspuffar under armen. Tur för dem att de var goda när jag väl kunde öppna det barnsäkra paketet och äta upp de små gula puffarna som var... galet goda. Just nu sitter jag och kollar på Vänner och mumsar på lite puffar från en liten skål som jag har bredvid mig. Mine, my own, my precious..! Sitter också och funderar på vad i hela friden älsklingen har för sig eftersom att det tar ungefär 40 minuter för honom att svara på ett sms. Sen skickar jag tillbaka och får vänta ytterligare 40 minuter. Mjao. Är man upptagen så är man. Han har ju världens lillaste dator att peta på också. Han köpte den idag =) Jag vill också få peta på den.

Postat av: Simon

Men neesch, inte hårt festande. Jag festar lite lagom. Inte mått dåligt någon gång. Eller jo, en gång när vi åkte buss. Men då hade vi faktiskt börjat klockan 14.

2008-09-23 • 19:08:16
URL: http://moonyeol.blogg.se/
Postat av: Simon

Skit, jag skrev på fel inlägg. Men you get my point

2008-09-23 • 19:09:09

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild