Höstmys och foton

2008-09-28
Helgen har varit en sån där riktig myshelg. Härliga pannkaksfrukostar och mycket serietittande har stått på schemat. En liten förkyldning har jag också kämpat för att komma över nu i helgen och jag måste säg att jag lyckats om man bortser från min äckliga lilla hosta. Nåväl, igår kväll gick vi ut en liten runda för att jag kände för att ta lite kort. Vi mötte en gäspande liten kisekatt på vägen.



Visserligen tog jag mest kort på solen genom olika träd och grejer, men visst. Kisekatten ska inte komma i skymundan för det. Söt som socker var han/hon iallafall. En litet smakprov på mina solbilder som jag aldrig kan låta bli att ta.



Det här är för övrigt en gren från de tre sammanvuxna ekarna som gett upphov till namnet Björkvägen ute på Jämjö.



Jag vet inte om jag tycker att det är synd att den vita skåpbilen står där eller om det skulle bli tomt utan den.



Nog om bilder, solar och skåpbilar. Just nu sitter jag och tittar på Coleen's Real Women på tv 3. För er som inte sett det innan kan jag ju tala om för er att det är någon random kändis named Coleen som faktiskt gör något bra. Hon letar efter ... tja, vanliga kvinnor med kanske lite större storlekar som kan göra modelljobb för till exempel Avon. Så tja, det är ju ett bra upplägg. Känns bra att se lite sånt grejs på tv istället för skit så som ... jaa, typ vad som helst som faktiskt går på trean, femman eller sexan. Så slå på kanal 3 klockan 18.00 på söndagar för att kika lite ;) Nu ska jag återgå till att gosa lite i soffan med min älskling som är så snäll och har köpt godis och "sodastreamat" saft. Nästa gång blir det fan att prova att sodastreama o'boy som Björn Gustavsson sjöng så fint om på Melodifestivalen.

Tjingeling


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild