Rawr .. och grejer

2008-09-07
Efter att på fredagen fått se en film på religionen där det talas om (citat:) "skäggiga gubbar som gillar att smiska stjärt" så blev det en snabb liten runda på stan innan det var dags att åka hem. Jag hann vara hemma i tjugo minuter innan Simon och hans mamma kom och hämtade mig =) Lycka. Äntligen var han hemma igen ^^ Visserligen åker han igen imorgon på morgonen, men fram tills dess har jag planer på att bara vara allmänt glad. Jag måste förresten få skryta litegrann, för på väg in till stan igår var det ingen mindre än Jesper, södra sveriges yngste busschaufför, som körde bussen! Känd från tidning xP Han var cool och till skillnad från andra vanliga tråkchaufförer så verkade han tänka lite när han körde. Och så tuggade han tuggummi. Viktigt.

Dagen har använts till inte allt för många saker. Först och främst har det kollats på Förhäxad till frukosten och sedan har det åkts bil till Hässlegården eftersom att vi ska sova hos mig inatt. Där satt vi i säkert fyra timmar och tråcklade (ja, det är säkert ett ord) med en uppgift jag har i skolan. Inte riktigt klart med jag tycker iallafall att det verkligen börjar likna något. Kommer förmodligen att vara helnöjd när jag lämnar in den och minst två personer kommer bli avundsjuka på min grand design. Nog om mig själv och vad jag nästan (egentligen inte ens nästan.. mer som "litegrann") helt själv åstadkommit.

Istället vill jag bara sitta och vara corny inte mer än .. (mäta!) 23 centimeter från någon som bara sitter och är jättesöt framför en egen skärm. Bara av att titta på honom blir jag helt varm fastän jag egentligen tycker att det är helt sjukligt kallt i vårt vardagsrum och även om vi inte pratar just nu så sägs det mer än vad jag någonsin skulle kunna uttrycka i riktiga ord. Även om han gör försök till att tjyvtitta lite på vad jag skriver... så slutar jag inte ^^ tss. Funderar allvarligt på att övergå från teori till praktik och sluta tänka på att jag vill pussa på honom. ^_^ Maha, action!

Tjingeling


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild