Mitt lilla glas lunch

2008-09-16

Precis som alla andra kan jag dela med mig av dagens lunch. Dock var det bara något litet och väldigt rosa/rött i ett glas men ändå. Jag tänker inte gå in på vad det är eftersom att det är lite jobbigt. Inte mentalt påfrestande som hej jag har seriösa problem som jag inte tycker om att prata om med andra. Snarare fysiskt jobbigt att trycka på rätt tangenter. Nu tänkte du med största sannolikhet att det var väldigt konstigt att jag orkade dra den långa förklaringen istället för att bara skriva vad det var. Men så kan det gå.

Det som glaset nedan innehåller är lite lätt krämigt (tänk .. sås) och gav ifrån sig en frisk men obestämbar doft som pendlade lite mellan allt från purjulök till skogsbär, nej jag skojar faktiskt inte. När man kände doften och såg färgen på innehållet tänkte man sig att det här skulle bli en annorlunda smakupplevelse. Men det var just det. Även om det doftade så hade det ingen smak, istället kände man bara en uta' helvete vidrig konsistens som med små korn rann från punkt A (glasets kant) till punkt B  (migmigmig). Det krävdes en del vilja för att tömma det pyttiga glaset. Otäckt.

Har ni tur kanske jag skriver något positivt om middagen eller tar en liten short time- nostalgitripp och pratar lite om min frukost nästa gång. Och ja, det lilla beiga till höger i bild är en Tupperwareburk från [artonhundrafrösihjäl].



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild