Magkrig

2008-09-29
Just nu har jag tillräckligt ont i magen för att varken orka med att sitta eller ens ligga ner (vilket gör världen lite jobbig) och därför blir nog detta lilla inlägg det sista jag gör innan jag kryper ner under täcker samtidigt som jag uttalar mina svordomsramsor klart och tydligt med ett alldeles för glatt tonfall för att någon ska ta mig seriöst. Men om jag skulle låta liten och deprimerad skulle folk antagligen bara kalla mig emobarn och grejer och vem orkar med det när man har ont i magen? Seriöst? Allt det som det var meningen att jag skulle göra får faktiskt ta att vänta litegrann. Det är en dag imorgon också förutsatt att solen går upp. Tyvärr börjar eventuella morgnar med spanska så jag vet inte hur bra den kan bli, men det kan alltid vara värre.

Liten berättande text om hur dagen varit. Den började tidigt och slutade sent. Känns som om det är onsdag kväll allaredan och det känns som en ren nitlott att kolla i almanackan och se att det är måndag. Idag blev det lunch (eller så nära man kommer) med Emma på Waynes och en liten snabb sko-runda. Blev kär i ett par skor med en inte allt för tilltalande prislapp... too bad so sad. Har även hittat en perfekt (!) present lagom till den 18e november. Skulle bara säga det. Nej, magens onda del klagar allt mer högljutt (även om man faktiskt inte hör någonting... maybe it's in my head.  Men rösterna säger inte till mig att skada små djur, så jag antar att de är acceptabla) så nu ska jag ta och bädda ner mig.

Tjingeling


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild