I-landsproblem #3

2008-09-26
Folk som begär att busschaufförerna ska släppa av dem vid underliga ställen för att de insett att de sitter på snabbussen. Det är alltid minst en varje gång, ibland flera - vilket är ännu underligare. Reagerar man inte när en halvgalen man eller kvinna skriker och har sig för att får stiga av? Tydligen inte. Kan inte folk bara lära sig läsa de stora bokstäver som skriker ut "snabbuss!"? Särskilt bra är det när busschauffören kör fel på halva rutten och halkar in på den långa vägen<3 Det är då jag får tanken vad fan tjänar jag på att skynda mig till snabbussen?


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild