I-landsproblem #1

2008-09-07
Eftersom att min mamma och pappa, stolta "ägare" av tre barn, har bestämt sig för att nu minsann ska vi spara pengar så har de gått över från Arla-mjölken till den lika grönvita Klöver-mjölken. Som alla andra som någonsin behövt öppna Klöverpaket kan jag föra vidare budskapet, eller den rena informationen, att de är oöppningsbara. Så nu sjunger vi med allihopa!

Far, jag kan inte få upp mitt mjölkpaket!
Nej inte med ens hammare och spik.
Vare vägg nu har små märken här och var,
Det är bara mjölkpaketet som är sig likt!

Och med det säger jag godnatt.

Postat av: Joey

Jag kan verkligen ALDRIG få upp de paketen! Och skulle jag tillslut få upp den.. ja då är den inte särskilt hel efter x)

2010-03-30 • 18:42:45

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild