Checking out

2008-09-28
Efter att ha tagit hand om diverse problem som att byta glödlampa i fönstret, stoppa världssvälten, träna det svenska fotbollslandslaget inför VM och hitta på ett nytt multinationellt språk känner jag mig nöjd med dagen och kan äntligen gå och lägga mig. Med en kise i sängen och en fästman som antagligen också kommer att befinna sig i sängen om ett par minuter ser kvällen ljus ut, trots total brist på sol. Sigge spinner och Simon kör ett mantra "laddare laddare laddare laddare...." och avslöjar diskret att han behöver en laddare. Trädet Egon sussar sött tillsammans med sina fyra små Bonsai-syskon som är helt nyplanterade. Nu kör Sigge en välkänd taktik som går ut på att lägga sig på Simons sida av sängen, oskyldigt sutta på mina skolpapper och tigga om att bli kliad på magen eftersom att han vet att matte antagligen kommer att fnatta honom så pass länge att Simon nästan erbjuder sig att sovapå golvet. Puss på dom allihopa =) Godnatt.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild