Äntligen hemma!

2008-09-12
Ja, fast utan Martin Timell och hon den dära lustiga tanten som alltid gör gardiner av allting. Åh, ett gammalt sofföverdrag, gud så chict! På bara tio minuter kan du också göra såhär fina gardiner. Bortse från det faktum att hennes tio minuter visas som tio sekunder på tv och egentligen skulle ta dig minst tre timmar förutsatt att du har någon som helst färdighet av begagnade-saker-som-blir-gardiner AB.

Egentligen skulle jag bara låta världen, eller den del av den som råkar vara uppe klockan 22.40 svensk tid, veta att jag är hemma från Stockholm (eller den Kungliga Hufvudstaden som jag egentligen bara trycker in här för att jag använt uttrycket innan) och att det kommer en ordentlig update efter några timmars sömn. Tjugo i elva, som klockan råkar vara befinner sig min älskling hos Palle - troligtvis - och när han gått hem för att lägga sig kommer han några timmar senare vakna av att en halvdöd liten zombietjej kryper ner bredvid honom efter att ha åkt bil hela vägen ut till jämjö, äckligt tidigt på morgonen för att det var den enda tiden som fanns. Och ja, Palle grattis på födelsedagen. Jag lägger ut en fin bild =)

                                               


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild