"Allt ska bort!"

2008-09-30
Idag var det, efter dagens lektioner, dags att springa ut i regnet med två uppraggade hjältar för att köpa galet hemliga saker för galet mycket pengar. Turen ute på stan blev kall och blåsig så det bar av hem till Robins fina lilla place där man kunde sitta och fint titta på hans "porrfilt" (pälsig filt...läskig) medan man lyssnade på musik som han gladeligen diggade med till. Vid femtiden var det dags att lämna den otroligt bekväma fotöljen för att gå ut igen då han skulle till Rosenholm för att träna hopp-i-skutt-grejs. Jag och resten av sällskapet (som nu bara bestod av en person till så det kanske är lite väl schizofrent att kalla honom Sällskap - såvida hans mamma och pappa verkligen inte tyckte om honom som liten och döpte honom till det.. men det är ju aningen mindre troligt) gick tillbaka några meter från hållplatsen och intog en lyxmiddag på Subway. Där rök den oskulden eftersom att jag aldrig ätit där förut.. säger jag som om det legat där länge. Stackars Caspien Baguette som är Karlskronas fd. enda baguette-ställe. Nu kommer de antagligen gå i konkurs och sätta ut den fina skylten skrivet på äkta papp "Allt ska bort" precis som alla andra gjort nu på sista tiden. Förstås lite underligt... har de gjort mackorna i förväg? Eller hade de bara ett galet stort brödlager? Många tankar väcks... Men nej, nu är det dags att göra lite vettigt skolarbete innan jag faktiskt tar mig en liten runda på Wii:et innan sängdags.



Sigge saknar Simon och gosar som en tok med (och i) hans tröja. <3

Postat av: Simon

Sötingkisen ;)

2008-10-02 • 22:32:15

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild