08.00, onsdag

2008-10-08
Ibland känns hela livet lite frånvarande. Nej, men det är så mycket "skräpinformation" som man inte trodde att man behövde men som man senare kommer på var livsviktig (kanske inte i sin mest korrekta bemärkelse, men nära nog). Here's the deal.. jag kan närsomhelst under dagen skicka ett sms till Simon. När han väl har tid att svara kanske jag får reda på att han sitter och pluggar. Jag kan få reda på vad han gör, var han är, vem han är med.. men den "livsviktiga informationen" kan jag bara själv fundera vidare på. Vilken galet konstig ställning på golvet kallar han idag för bekväm? Skulle jag stört mig på någon av hans spontana tourettesliknande svordomar över arbetet/spelet? Vad för udda saker står framför honom i en skål och blir kallade för goda? Hur många poänglösa impulsköp får jag inte se idag? Men äsch, inget man kan göra något åt. Låt mig börja om:

Kära bloggen, idag såg jag en hackspett....


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild