Totoro

2008-10-23
Det har blivit mycket film idag. Den film jag inte ens vet hur jag kom över var Totoro. Handlingen var ganska.. diffus och de skrek mest hela tiden, men det gör inget för Totoro och hans små andra kringsskuttnade tussar var söta som attans. Så den filmen lär få ligga kvar på datorn ett litet tag ^_^ Det enda tråkiga var att eftersom att jag ville ha filmen på japanska med text (som det skulle vara) så fanns det bara engelsk "hej-du-är-döv-och-ganska-blind-så-vi-skriver-ut-ALLTING" -text, men det fick duga.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild