Tinkerbell - the movie

2008-10-23
Idag var det inte en speciellt lång dag i skolan. Vi var på BTH och lyssnade allmänt oförberedda och tekniskt handikappade (obs ingen pik - vi går på en datorinriktad skola.. alla som inte kan klicka upp en vanlig bild verkar rätt kassa i de flestas ögon) studenter. Hur som helst slutade vi halv tolv (vilket var bra, för jag var trött efter att ha gjort misstaget att titta på Ghostship själv igårkväll...) och jag kunde senare kila hem och titta på Tinkerbell. Jag fick ett sådant sug efter att se på den häromdagen så idag fick vara just den dagen. Den var helt okej gjord, ganska rolig och hade ett tydligt och sött framfört budskap om att man ska vara stolt över den man är.

För att vara en Disneyfilm var det förvånansvärt lite musik i den. Den kändes faktiskt inte riktigt Disney, men visst - man kan inte ha samma känsla genom alla filmer man ser. Efter vissa meningar i filmen fick blev man sugen på att se Peter Pan, så det får jag väl ta att göra nu då. Den får hur som helst iallafall 3,9 / 5 poäng.

Nu ska jag återgå till att städa och plugga svenska inför imorgon.



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild