Tack, det räcker

2008-10-05
Snälla, nu räcker det. Låt mig börja detta inlägg med att förklara för hela världen (som tydligen har allt att göra med mitt privatliv??) att jag och Paula är stora flickor och har löst våra problem själva - så ni kan tagga ner nu. Det räcker med kommentarer och det räcker med frågvisa människor på msn. Jag vet inte om Paula känner för att prata om något superfånigt missförstånd som vi redan har lämnat bakom oss, men vill hon det får ni ju skriva till henne istället.

Och vad är det här för kommentarer om att "Kitty är otrogen 24/7"? Det räcker med dem också, tack. Vill du/ni påpeka hur galet otrogen jag är hela tiden får ni gärna ringa eller säga det personligen - visa att ni står för att det ni säger är sant, god damn it! - för det här med anonyma kommentarer känns väldigt högstadie. I skrivande stund är jag väldigt säker på att jag kommer få en kommentar från någon med en femårings förstånd som skriver "men det är ju sant!" eller något liknande - och till dig säger jag: oroa dig inte, det finns hopp om specialhjälp i skolan för dig också för dina läs-svårigheter.

Det enda jag skulle säga med detta inlägg från början var något om hur kul dansen var som jag och Emma börjat i och att jag hoppas att hon får det superbra på Rhodos, men jag hann se alla nya kommentarer jag fått och kände mig tvungen att skriva om något annat...

Postat av: P. B.

Gillar när carro är vass med orden :D

2008-10-05 • 20:59:23

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild