Malmœ - onsdag

2008-10-29
Herregud, jag har inte bloggat på flera dagar - shame on me!

Jag sitter alltså just nu nere i Malmö och är "nyss hemkommen" från en dagstur till Köpenhamn. Där intogs bland annat en fika för närmare 300 svenska kronor - galet. Det har varit en stundtals händelserik vecka. Måndagen började ganska segt när Simon var på föreläsning och jag själv stannade i lägenheten och kollade på några filmer. När han kom hem bestämde vi oss för att trotsa molnen och gå ut. Det började bra och slutade på sjukhuset.. hm, jag blev plötsligt helt genomsjuk med hög feber och sådan äckeljobbigt grejs. Jag kan efter det uttala mig om att sjukvården här är värdelös, men det tänker jag rapportera lite om i ett annat inlägg.

Tisdagen var mycket bättre, inte så mycket feber och nästan ingen alls fram emot kvällen. Under dagen var Simon och pluggade och hade sig så jag tog en tur på stan själv och den turen ledde avslutningsvis in till en nagelsalong där jag äntligen fixade de små flisor jag kallar naglar. Efter det = middag hos kusinerna<3 myset.

Onsdag - ja, idag då - gick vi upp i hyfsad tid för att kunna ta tåget till danskland på förmiddagen. Det var galet mys att bara vandra runt på Strøget och kolla i butiker. Simon köpte en hel del drickbara saker att lägga till lagret och muttrade lite om att det var jobbigt att nu behöva ta ner rätt glas till malmö från karlskrona. När vi kom hem igen blev det mat och lite mer Förhäxad innan jag slutligen hamnade här. Det mina vänner var en galet kort update som mest blev till för att visa att jag inte dött.

Imorgon ska jag träffa Kychlin- gänget (nästan som Killinggänget ;D) på tal om typ ... målarpenslar och doftgranar.

Har tagit flera goa' bilder också, men eftersom att mobilsladden bekvämt nog ligger i Karlskrona (22 mil bort) så får de ligga och gotta till sig lite till innan de hamnar på datorn.

Ha det fint!

Postat av: krizze

Svar: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖh vad menar du med vad du är kent:ig?

2008-10-30 • 15:13:59
URL: http://kriiiz.blogg.se/
Postat av: Emma

SAKNAR DIG SNUTTAN <3

2008-10-30 • 20:23:36
URL: http://woznica.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild