"Hur jag inte blev Bill Gates"

2008-10-22
- 300 kronor på kortet. Är det inte ett underbart besked? Tydligen hade det skett en felinsättning på mitt kort för ett tag sen utan att jag visste att det var så det låg till. Så här sitter jag med mindre än noll och vet inte hur jag ska få saker att gå runt den är månaden. Nästa vecka skulle jag ner till Malmö, men hur ska jag betala den resan? Även om mamma kan tänka sig att betala just den så kan jag inte göra någonting där nere under hela veckan. Jag kan inte ta bussen, dricka en latte, eller ens äta! Men det värsta av allt är att jag under den Malmötrippen missar min lillebrors 13 årsdag (jag vet, hemsk syster) och jag hade tänkt väga upp det litegrann genom att ge honom en galet bra present, men någon sådan kan jag inte heller köpa.. Och klockan är bara 08.14 så en hel del mer hinner säkert gå fel idag. Matteprovet for example.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild