Here goes inlägg

2008-10-15
Efter en del uppvärmning, några mackor och lite magdans-träning känner jag mig redo för att sätta mig och skriva ner vad som hänt under dagen. På riktigt - och inte någa små fjuttinlägg som jag egentligen redan tryckt in i min lilla blogg. Dagen började kl. 09.00 bara för att sluta kl. 10.00. Det var faddergruppsverksamhet. Det brukade jag tycka var kul men av various reasons tycker jag inte det längre. Dessutom hade de fördubblat gruppernas storlek från det mysiga 6-7 till det inte lika mysiga 12-14. Sammanhållning? Nej, den flög precis ut genom fönstret. Vi hade stadsvandring (som förövrigt var hämtad från en sk. kluring vi haft förra året .. så det gick snabbt).

Efter den lilla timmen var avklarad blev det desto fler timmar på stan med Emma <3 =) Många timmar och mycket pengar senare hade jag köpt en hel del kläder vilket betyder att jag slipper frysa i vinter. Bland annat den mysiga stickade saken i inlägget under! Take a look. Vid strax innan två sprang vi på Fredrik och Robin så det bestämdes att jag fick leka med dem senare när Emma skulle träffa Fia. Sagt och gjort. Sittandes i Robins lägenhet fick vi betrakta honom när han husfruade sig och ... alltså, jag vet inte vad vi gjorde men jag åkte inte hem förrän halv sju iallafall. Väl hemma blir det inte mycket svenska gjort fastän det var planen från början. Kanske ska ta och börja på det nu (gaah, till tonerna av julmusik Emma)

Tjingeling ♥


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild