Godmorgon bloggen

2008-10-07
Som ni kanske ser har jag inlett Operation Höstifiering av min blogg. Är långt ifrån klar, men ey man måste börja någonstans. Jag började med headern - som jag nu själv tycker ser lagom höstmys ut med tanke på att vi inte kommit in i den galet superkalla-blöta-orangea hösten riktigt ännu.

Idag vaknade jag till tankarna "fan, när börjar spanskan egentligen!?". Jag har alltså inte lärt mig det än, trots att jag lärt mig i stort sett allt annat på hela schemat. Funderar allvarligt på att gå upp och faktiskt kolla upp detta så att lilla fröken inte kommer för sent igen. Men tills i eftermiddag : Godmorgon bloggen!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild