Den nittonde oktober

2008-10-19
Denna fantastiska afton sitter jag i soffan i vardagsrummet med datorn i knäet, en påse godis (och ett otroligt uttråkat ansiktsuttryck) och försöker göra lite skolstuff. I högen med saker som behövs göras ligger: en fallstudie i psykologin, 28 galet konstiga instuderingsfrågor som makes no sense till ett litteraturprov i svenska, omskrivning av en text till grupparbete i religion och allmänna saker som jag borde lära mig i naturkunskapen, ett iordningställt grovmanus till historian (men fack jeeh vad vårt ämne äger!).

Jag är helt galet pigg idag för att ha gått och lagt mig halv fyra inatt. Visst, det var 18årsfest igår, men den lämnade vi i god tid. Det var msn som tog min tid sen. På festen träffade man trevligt folk så som Jade (vi skulle vara bästa kompisar ett tag, sen återkom hon.. och då skulle vi utrota det manliga släktet. Bra plan) och Danny som var min trogna danspartner den kvällen. Just dance! You go girl xP Sen fanns det andra människor som jag helt enkelt inte förstår mig på.. in a not so good way "/ Men som sagt.. jag satt uppe och muppade mig på msn ända tills internetet valde att inte vilja leka med min dator längre.

En liten update efter mitt läxande (<-- galet bra ord) kan jag säkert trycka in senare. Men tills dess : byee xxx


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild