Inget inlägg om Hans Blix

2008-10-07
Mitt spännande privatliv rullar på. Eller vaddå rulla på? Ärligt talat är det väl mer som om en stor häst som har legat död i flera veckor plötsligt rör lite på ena örat. Och att de sedan visar sig att det bara blåste lite på örat. Typ så mycket rullar det på med spännande saker. Den spännande och högst upphittade förklaringen är jag nöjd med, då den passar galet bra in på mig just nu.

Vakna. Gå till skolan. Åk hem. Snegla på läxan. Ät mat. Skit i läxan. Titta på film. Sov. Vakna. Glöm frukosten. Gå till skolan ... and so on. Däremellan hinner jag ibland med sådana saker som att skicka sms, frälsa världen från ondo och fundera på att städa rummet utan att sätta just de där sistnämnda planerna in action. Det gör jag bara om det skulle råka vara så att någon utomstående har något att göra på mitt rum... highly unlikely. Lite sällsynt faktiskt. Kvällens höjdpunkter so far: #1. Titta på icke-groende bonsaiväxters fina jord i krukor. #2. Sjunga med i fåniga soundtracks och fundera på varför Telias kundtjänst stänger när man vanligtvis slutar arbeta. #3. Hata sönder hela BMC =) även om bara för en kväll. BMC (biomedicinskt centrum) borde BMC! (be more caring) ...

Förresten..
Dagens inköp: Martina- koden av  Martina Haag

Tjingeling


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild