Björn, Måns, Soran & Özz

2008-10-22
Jaa, där var jag alltså denna ljuvliga afton och skrattade gott åt de fyra godingarna som hade delad tur på scenen i Karlskronas Konserthus. Det var Björn Gustavsson, Måns Möller, Soran Ismail och the one and only Özz. Det klagades en del på Ticnet i Tranås för de tomma platserna som ingen kom över eftersom att de köpt upp dem. Men bortsett från det var godiset gott, kameran på plats och underhållningen skön! Tyvärr fick man inte ta några bilder under föreställningens gång, vilket var väldigt synd. Så det blev lite bilder innan och efter. Bilden nedan är från precis innan de drar igång och Björn känner att han måste "strike a pose for the girls" så att de kan använda sina medsläpade kameror som antaligen var fyllda med bilder på deras egna converse, deras översminkade ögon samt ärren på armarna som de stolt viftar lite med. En sådan brud hade jag iallafall nöjet att sitta bredvid. Hon tog för övrigt kort på mitt öra och undrade om jag hade lika många hål i det andra? Jo, det hade jag ju. Hon fick ta kort på det andra örat också innan hon var nöjd.

Det fanns förstås en annan klass med tjejer som skulle fota Björn (med största sannolikhet använde de sina mobilkameror.. som de önskade var den där jävla Pradamobilen). De var istället iklädda korta rosa /el. liknande/ kjolar som gick bra tillsammans med deras sönderplattade hår och de tre kilometrarna foundation. Den tredje och sista klassen väljer jag att kalla för "Övriga". I den ingår jag själv - eftersom att ingen ändå kan placera mig i något fack -, min familj, yngre par utan konstiga böjelser, äldre par förhoppningsvis också utan konstiga böjelser, mammor med sina barn (som borde heta Pontus, vara 10 år och pratas med av alla fyra komiker även om en kallar honom för Daniel).

Kort sagt var det en mycket lyckad kväll och jag är otroligt tacksam för att min mamma en dag bara kom hem och frågade om jag visst var intresserad av att använda de biljetter hon ändå hade. (Ändå hade - my ass) Thank you mummy dear. Kvällens sista tanke skänker jag trots ovanstående lustigheter till sötaste Emma som har en av världens jobbigaste dagar. Jag lovar att alltid finnas här gumman! ♥



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild