Argh!

2008-10-11
Igår var jag och Jasmine på en intervju med en man från Jesu Kristi Kyrka Av Sista Dagars Heliga (säg det 10 gånger fort!). Jag antecknade hela fem fulla A4 .. inte så konstigt så som han svävade ut. Det var rent av lite svårt att få honom att hålla sig till ämnet, men visst han får väl vara alternativ och jobbig om han vill. Förutom det var han väldigt trevlig, svor aldrig och gav bra svar - om än ganska censurerade på ett inte allt för diskret sätt. Fick även en bok. "Mormons bok". Inte mormors bok.. eller som det alltid lät som om han sa "Måns bok" .. vem fan är Måns liksom? Fick även en specialnummer av deras något speciella tidning som tydligen kommer ut 12 gånger om året från Amerikatt och det är tre månaders fördröjning för att de måste översätta den från engelska till svenska och det är ju svårt! .. hehe. Nog om honom.

Mer igår .. Simon kom hem igår så vid den vanliga tidpunkten 18.22 stod jag och pappa parkerade på stationens parkering (lämpligt nog). Vi blev körda ut till Jämjö där vi passade hus och fågel eftersom att hans mamma inte var at home. Innan vi kört hela vägen passade vi även på att skrapa ihop de där sista vuxenpoängen som gick att utvinna den aftonen genom att stanna och köpa bröd och lite annat. 

Imorse vaknade jag. Bra början kan man tycka så det tyckte jag också. Vi gjorde verkligen inte mycket så efter frukost och lite Charmed åkte vi hem till mig ett tag innan jag skulle iväg på dansen. (Ingen Emma!! gaah). Hemma igen och det är middag just nu, men tjurig som jag är så vägrar jag att gå ner och äta med de andra och det kommer som vanligt sluta med att jag går ner i köket mitt i natten bara för att äta den där jävla maten iallafall =) Varför jag inte går ner? Allmänt tjurig bara, inget att bry sig om. Man har rätt till en dålig dag ibland. Idag handlar min dålighet om hur galet (satans!!) svårt det ska vara att få ihop den där samhällsuppsatsen. Långt inlägg idag...

Borde fortsätta svära .. eh, skriva!

Postat av: Emma

Du var helt enkelt lite tjurig för att du saknar mig så tusikens mycket :) ^^ <3

2008-10-13 • 13:45:53
URL: http://woznica.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild