Bräkne-hoby & gaspedaler

2008-11-05
Skolbesöket idag var väl lagom spännande, men det var iallafall lite bättre än engelskan och matten. Lite väl dåligt av den skolan var det kanske att inte ens säga till niorna att gå till cafeterian (skolans största samlingspunkt, som var belägen i en källare!!) när vi var där. Personalen var också ganska osympatisk och otrevlig. Nåja, kunde varit värre. När vi kom tillbaka till Karlskrona var det lunch som gällde innan vi kunde anmäla vår närvaro i skolan bara för att sedan gå hem och jobba med historian på egen hand.  

Gick en liten tur på stan med söta Emma och hittade ett par örhängen jag blev lite småkär i men som jag ändå la tillbaka och kände att jag var duktig som inte brände några pengar. Senare köpte jag dom ändå. Kasst, jag vet xD Med dessa skönheter inlåsta i smyckeskrinet var det dags för mig att köra en liten runda. Körde från Rosenholm till statoil i Vedeby och tankade, sen tillbaka till Rosenholm för att hämta en supersvettig lillebror som tränat handboll. Typiskt att första gången man kör i 110 ska det vara mycket trafik och mörkt ute.. men det gick ju galant. Det var som att köra i 90, fast snabbare, som min kära pojkvän sade en gång för länge sedan, hihi.

Nu är det matlagning som står på schemat och sedan blir det pluggpluggplugg på naturkunskapen inför provet imorgon.

xoxo



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild