Ms. Duracell

2008-11-05

Du kanske kan glida? Det är som att falla, fast långsammare.

Fröken Duracell till er tjänst! Likt en hyperaktiv, fluffig liten rosa kani... nej, okej. Men pigg är jag iallafall. Skulle föredra att få sova litegranna, men icke sa... ulf ? Istället får jag se de andra små batterikaninerna somnar. Imorse vaknade jag redan klockan halv fem, piggelin! och var helt säker på att mamma hade väckt mig innan och att jag hade somnat om igen. Men sannolikheten att mor min skulle väckt mig vid ~ 04.00 var inte så stor, så jag gosade in mig hos kudden igen. Vad som kändes som tre minuter senare knackade (bultade!) mamma på dörren...

Nu sitter jag i skolan och har precis slagt mig ner i klassrummet för att ha programhantering då vår kära rektor promenerar fram till mig och Emma och frågar så snällt om vi inte kan tänka oss att åka med på skolbesök i Bräkne-hoby (oavsett hur man stavar det). Vi tackade glatt ja och viftade (hehe) glatt åt att vi missade både matten och engelskan och kommer lagom tillbaka till historian, vilket är det ämne vi vill ha idag. Fantastiskt!

Si:ju leiter



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild