Rubrik den 10 november

2008-11-10
Idag var jag duktig nog att glömma min dator hemma så både min hand och min penna fick lida för det. Ett A4 har 29 rader och jag lyckades trycka in 45, så tillåt mig att kalla mig själv för flitig antecknare. Se bild.

När skoldagen äntligen nått sitt slut gick jag och Fredrik hem till Robin som var glad i hågen. Ännu gladare blev han efter ett tag.. saftkoncentrat var med i bilden. Trots mina hungerskänslor som vägrade att gå över (förmodligen för att jag inte åt.. han tycktes inte äga någon mat xD) hade jag en trevlig kväll. Jag orkar verkligen inte skriva något speciellt just nu eftersom att inspirationen till att göra det gått och gömt sig någonstans där jag nog inte är menad att hitta den förrän tidigast imorgon. Bara en liten tanke till Emma och Jade för skönaste lunchen ;)



Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild