Post-its

2008-11-19
Jag kan börja med att säga att han blev helt galet sötigt glad över sin present. Kanske inte så konstigt med tanke på att jag för en gångs skull lyckades pricka in vad han önskade sig. Det blev ett set med tre Globalknivar faktiskt. Slå det om ni kan (vilket är ungefär vad jag säger till mig själv när jag tänker på att han fyller 20 nästa år..)

Idag kom jag till skolan vid halv ett efter tre timmars tågåkande. Hade sedan två lektioner som det visade sig att jag egentligen inte alls behövt gå på - jag hade istället kunnat stanna i Malmö hela dagen idag också.. och imorgon har vi bara en enda lektion som jag inte skulle fälla några tårar över att missa. Fail. Som plåster på såren pimpade Emma min laptop med inte mindre än nio post-it lappar - som faktiskt fortfarande sitter kvar, Emma lilla <3 xD

Om en timme blir det lite serier innan jag ska sova men som det ser ut nu kommer jag nog bara att sitta här ett tag och vänta på att något spännande ska dimpa ner i knäet på mig ;)

Postat av: Emma

Naaew, de är ju super fina ^^ tihi <3

2008-11-20 • 08:43:05
URL: http://woznica.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild