Pluggeliplugg

2008-11-29
Ännu ett nytt tag har fattats i kragen (som jag överväger att sätta mig på för mer trovärdighet) och det är dags att börja med psykologin. Min sk. portfölj är gapande tom så när som på ett papper som egentligen inte har något med uppgifterna att göra. Det är mest där i utfyllnadssyfte. Efter psykologin blir det matte, historia och sedan programhantering. Sa jag att det är lördag? Älsk på att plugga på helgerna... "/

Postat av: Isa

undrar bara, var är ringen? eller är det en gammal bild???

2008-11-29 • 18:05:07
URL: http://lillaisas.blogg.se/
Postat av: Kitty

Oh my, det är en gammal bild.. det är en temporär header, tack och lov för det. Förresten så måste jag få träffa min skarpsynta detektiv snart! <3

2008-12-01 • 09:30:00
URL: http://thekittykatt.blogg.se/

Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild