Motion och julklappsjakt

2008-11-27
Idag var det som sagt gympa-stik för hela slanten. Det blev lite ... tja, låt oss kalla det wannabe- friskis och svettis. Efter det blev det en lagom vild basketmatch mellan tjejerna där det promenerades i sakta mak fram och tillbaka med bollen men då och då varvades det med att någon sprang en liten bit - bara för att fortsätta gå efter några meter. Helt okej var det iallafall även om reglerna tycktes saknas.

Har förövrigt även inhandlat en julklapp som jag gått och spanat på nu ett litet tag. Den är jättehemlig bara för att jag vet att Simon läser mig blogg och jag vill försöka få honom lite nyfiken - förmodligen utan att lyckas. Som vanligt. Människan blir helt enkelt inte nyfiken och när han väl mot förmodan blir det så går det över lika fort som det kom. Where's the fun in that?

Jag vill också trycka en ett litet (eller ganska stort) grattis till min äldste lillebror Christoffer och hans flickvän Alice på deras halvårsdaglördag - eftersom att jag med största sannolikhet kommer glömma bort att skriva det då. Fy på mig.

Sist men inte minst - citatet:

Man ska inte väcka den räv som sover,
säger familjeterapeuten och flinar nöjt.


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild