Mitt lilla virus och jag

2008-11-02
Idag har det varit en lång dag. Den har varit speciellt lång och lite jobbig på grund av det lilla störiga virus som envisas med att springa runt i mitt öra och göra hela världen lite dämpad. Rent ljudmässigt that is, om ni inte kunnat dra parallellen mellan öra och virus själva. Den lille krabaten har vandrat runt lite och det har resulterat i att jag helt enkelt har knapp "oh-fan-det-kom-en-bil-bakom-mig-där-föraren-hängde-på-signalhornet-men-jag-hörde-inte-det"-hörsel, vilket jag själv skulle referera till som illa.

Var trots det på bio idag där ljudvolymen var... tja, den fick mig att tycka ganska synd om de som  faktiskt har (hade?) fungerande öron. Det blev den nya Bond-filmen och I must say, den var helt okej. Lite synd att de inte har en massa galna prylar med i de nya filmerna bara. Jag skulle ha gått på bio i Malmö också, men som vanligt blev det inte av när Simon och jag bestämmer oss för ett biobesök. Istället skulle vi då gå i Karlskrona i fredags, men återigen är det biobesöks-bestämmandets förbannelse som stoppar oss. Så har det varit sedan .. tja, tänkte säga God knows when, men jag vet when.. (that makes me God?). Jag får helt enkelt dra in honom på biografen någon dag rent spontant. Jag får inte ha tänkt ut det i förväg heller, för då lär det inte gå.

Tillbaka till studion!


Innan du kommenterar kan du tänka på att sätta namn på ditt inlägg.
Anonyma kommentarer kommer helt enkelt inte att få någon uppmärksamhet.

Då min blogg inte är en reklampelare, rekommenderar jag att du läser inlägget
innan du gör reklam för dig själv, din bloggtävling eller dina nya kattungar.

Sen är det fritt fram att dela med dig av vad du tänker på; fluffiga saker,
tips eller feedback, men vårda ditt språk. Det här är inte mellanstadiet.




Ditt namn
Kom ihåg mig

E-postadress: (syns bara för Kitty)


URL/ Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Min profilbild